diumenge, 4 de març del 2012

SORTIDA A COSMOCAIXA. 24 de febrer

Aquí teniu les fotos de la sortida que vam fer al Cosmocaixa. Ens ho vam passar molt bé i vam poder aprendre coses sobre l'electricitat i experimentar-ho: els cabells s'aixecaven sols, enceníem una bombeta amb el nas o amb l'orella,tiràvem paperets a sobre un tub i no queien al terra.....
També vam poder fer una passejada pel museu, visitar l'exposició de dinosaures , fer jocs i visitar el bosc inundat  (era impressionant, oi? )





4 comentaris:

  1. Va ser una de las escurcions que més em va agradar.
    Ens van donar una descarrega en les mans,vem aconseguir
    treure aigua neta del parque,i havien unes antenes per parlar.
    Ha sigut la escurció més divertida del món.

    Marina

    ResponElimina
  2. Hola soc:Óscar Sánchez Jaquero
    El COSMOCAIXA va ser una de les millors escursions,perque:
    vaig encendre una bombeta amb l'orella,la descarraga electrica,els cabells que flotaven de la Nazaret,el Quim i l'Abril,el recorregut del vesalt d'aigua les antenes parabòliques,el rellotge amb la bola gegant que anava tirant les peses,els esquelets dels dinosaures,els peixos i el bosc urba.
    Que la proxima escursio sigui aixi o millor.
    Adeu.

    ResponElimina
  3. Hola,em dic Juli.
    El cosmocaixa em va agradar molt.
    Bem anar ha un mosseu de:Dinosaures...
    vem anar a un parc que hi havia 2 antenas.
    :D

    ResponElimina
  4. De: Carla
    Ami hem va agradar molt perque,l'alactricitat m'agrada moooltissim.Podrem fer un altre igual??????????????????????????
    :D :D :D

    ResponElimina